Uw perfecte vakantie dankzij een persoonlijk reisadvies op maat

Delden – Het reizen en uitpluizen van de perfecte vakantiebestemming zit ze in het bloed. Zelf zijn ze al zo goed als de hele wereld over gereisd en gebruiken deze bijzondere ervaringen graag om voor anderen een perfecte reis uit te stippelen. Marco en Yfette Brouwer begonnen enkele maanden geleden met een reisbureau aan huis; een nieuwe manier van werken waarbij ze zich eenvoudig kunnen aanpassen aan de tijden en locaties van hun klanten.

Na jaren aan het hoofd te hebben gestaan van enkele reisbureaus en voor diverse maatschappijen te hebben gewerkt, besloot het echtpaar als zelfstandige reisondernemers verder te gaan. Vanuit hun huis aan de St. Annabrinkstraat 15 in Delden begeleiden ze hun klanten, online of telefonisch, met het samenstellen van een rondreis of het vinden van de vakantiebestemming die perfect aansluit op de persoonlijke interesses. Daarnaast is het ook mogelijk dat ze op afspraak bij de klant komen om gezamenlijk te kijken naar de wensen en mogelijkheden. “Tegenwoordig is iedereen druk en wil men alles inplannen op tijden wanneer het hem of haar zelf goed uitkomt”, geeft Marco aan, “dat geldt ook voor het boeken van de vakantie. Doordat wij niet gebonden zijn aan vaste tijden en regels hebben we zelf de tools in handen, dat geeft deze manier van werken zowel ons als onze klanten veel vrijheid.”

Kasten vol reisboeken behoren volgens Marco en Yfette definitief tot het verleden. De wereld verandert en vrijwel iedereen is bekend met het internet en online boeken. Yfette legt uit: “Op het gebied van reizen boeken is het internet voor ons echt een verreiking. Als mensen online al iets gezien hebben, kunnen wij daar op aansluiten en het samen verder uitpluizen.” Daarbij biedt het internet ook een snelle manier van communiceren, wat voor hen een zeer belangrijke factor is. Marco vult aan: “Als mensen vragen hebben, bellen ze even of sturen ze snel een berichtje per WhatsApp of mail en wij reageren daar dan direct op.” En ook tijdens de reis zijn ze via de communicatiemiddelen een direct aanspreekpunt. “We zijn altijd bereikbaar, kunnen adviezen geven en ook de juiste personen op locatie voor hen bereiken”, aldus de reisadviseurs.

Het echtpaar werkt onder de naam ReisCreaties en hun professionele reisonderneming is aangesloten bij branchevereniging ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen) en SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden). Deze organisaties staan onder meer garant voor een geboekte reis wanneer deze door bijvoorbeeld een faillissement bij de reisorganisatie in moeilijkheden komt.

De kracht van de reisadviseurs ligt in het brede internationale netwerk en de bulk met ervaring en kennis van zaken, maar waarschijnlijk nog wel het meest in de gedrevenheid van beiden. “De vragen van klanten variëren van een uitgestippelde rondreis door Zuid-Afrika tot een weekend in een stacaravan in Luxemburg. Deze afwisseling maakt ons werk zo leuk en maakt iedere reis voor ons een uitdaging”, vertelt Marco. Ze nemen bij iedere klant de tijd om zijn of haar wensen te leren kennen. “Het is heel belangrijk om met de klanten in gesprek te gaan, er achter te komen wat hun wensen zijn en te filteren wat ze nou echt verwachten van de vakantie”, geeft Yfette gepassioneerd aan, “en het leukste is dan natuurlijk om deze vakantieverwachtingen ook uit te laten komen.”

Neem voor meer informatie of het boeken van een reis vrijblijvend contact op met Marco Brouwer ReisCreaties via marco.brouwer@reiscreaties.nl, bel met 06-32273321 of kijk op reisbureaudelden.nl.

Fields marked with an * are required